Underbart!

Jo tack du!
Näst trevligaste bilden i hela SSO världen ^^
Har man tur så kommer man vidare, har man otur så stänger servrarna ner sig. Men oftast har man tur och kmr in ^^
Adda mig gärna som vän på SSO, accepterar alla vänförfrågningar, dock inte inbjudningar till grupper eller ridklubbar.
Mejla, chatta just do something! xP Men jag är inte så värst social av mig när jag pratar med personer jag inte känner riktigt.. Men jag lovar att jag ska försöka vara social nu i juletider ^^.
Justja, ny uppdatering idag.
Som ni kanske redan vet så uppdateras SSO varje onsdag, och så här såg dagens/veckans uppdatering ut;
Och innnan jag glömmer;
Är det någon som vet vart man kan köpa julkläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***