MC kl 18 & kl 20

Kl 18 red jag W, som ni kanske märkt. Det gick faktiskt över förväntan.. Han gick fint och snabbt och låg till och med 2a en stund. (Kmr inte ihåg om vi låg 1a någon gång) Sen, eftersom jag inte kunde hoppa, så tog vi en omväg och kom 5a. Red förbi den 4e personen och kom 4a. Den som låg 3a och jag låg bredvid varandra på målsträckan.
Det var så nära och jag kan nästan svära på att vi kom före henne in i mål, men är lika nöjd med min 4e plats ;P.

Nu kl 20 så var jag också lite skeptisk till att tävla med Farre idag..
Danielle bestämde sig för att tävla hon med, så pratade lite med henne innan MC.
Sen gick starten. Jag låg 1a (även fast listan visade att jag låg 12a.. Men ingen var framför mig och har lärt mig att inte lita på den där listan xP) i början. Sen innan gapet kom det 2 andra upp bredvid mig, men lyckades sticka ifrån.
Låg 1a hela tiden. Fast 2an låg väldigt nära.. (Vet inte om hon var före mig någon gång under loppet, kommer inte ihåg så mycket xP)
Allt gick jättebra, Farre rev inget, tvekade inte och sprang på som en maskin. Älskar min lilla gubbe <3.
Låg 1a loppet igenom (från min synvinkel i alla fall), och gick i mål som 1a ;D

Har hittat Farre's låt nu ^^ (hans tävlingslåt. Läste på Alicia's blogg att det gick bra att lyssna på The Final Countdown när man tävlade i MC, men det fungerade bara på W, vann rosett med honom när jag lyssnade på den ;P, men inte lika bra med Farre.. Så har testat lite olika tills nu). När jag vann min 1a rosett på Farre så lyssnade jag mycket på Hjärteblod (Raubtier's låt) och jag tror det va den låten jag lyssnade på under loppet, så testade den nu idag och nu verkar jag ha hittat hans låt ^^
I alla fall, kan lägga till en till guldmedalj på min prishylla ;D.

Farre's låt:

W's låt:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***