Recension: Gyllenåsarnas Championat (GC)

Mina tankar om GC?
Jag tyckte att Gyllenåsarnas Championat var mycket bättre, lättare och roligare än Moorlands gamla. 
Banan var fylld med nya hinder av olika sorter, vilket gjorde den roligare. Även om den var längre än Moorlands Championat.
De nya priserna var snygga, och nu är det lättare att se skillnad mellan guld och brons (vilket man hade på MC's rosetter..) och speciella. 
Det var några knepiga platser där man fick tänka lite, men annars var banan helt ok.
Det lilla minuset i kanten var att det var något fel på texten när Championatsansvarig pratade. Hon pratade om Figroves Championat, men det var Gyllenåsarnas Championat som jag tänkte delta i. Men detta fixas nog snart.
Fyra hästskor av fem ^^
 

 
Jag kommer nog börja skriva recentioner då och då om vissa saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***