Mur + Billys Blomsterträdgård = Whut..?

Det kom några nya saker med uppdateringen ;P Dels en ny plats och en enoooorm mur x3
Muren är inte "stabil" så det går att gå igenom den xP
Som ni kanske märkt så är muren belägrad i VG, vid Utsiktstupet, och troligtvis kommer den senare utgöra Billys Blomsterträdgård i framtiden, men just nu är den bara allmänt i vägen och störande xP
Billy's Blomsterträdgård. Som jag sa så tror jag att muren kommer vara en del som omringar trädgården ;P
Längtar tills Billy's Blomsterträdgård kommer, och det kommer troligtvis bli min nya favoritplats ;P
Men nu ska jag ge mig ut och leta efter denna trädgård (den kankse redan har kommit? :P) så ses/hörs vi snart ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***