Uppdatering ;P

Idag ska jag sitta och dampa på uppdatera knappen tills de lägger upp uppdateringen x3
Jag kommer hem ca 14.30 så innan dess blir det nog ingen bloggning ;P

Torsdag är sista dagen i skolan (påsklov nästa vecka ;P) och efter det ska jag försöka blogga jättemycket ;)

By the way; Jag har klarat ut Sommaryttaren nu xP Det var ganska roligt trots allt och toppar nästan min topp lista gällande Star Stable spelen ;P
(Lista: Star Stable Online, Star Stable Vårryttaren, Star Stable Sommarryttaren, Star Stable Höstryttaren, Star Stable Vinterryttaren.)
Och nu har jag en plan på hur jag ska klara Vinterryttaren utan att behöva tävla i alla tävlingar x) Jag gillar inte hoppning ;3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***