Rubrik sökes

Sjuk och dataförbud idag igen.. Men imorgon ska jag till skolan och då blir det dator igen ^^
Men nu till annat;
Jag har blivit förälskad i två nya hästar. Den svarta och gråskimmeln som kom igår. Jag är verkligen intresserad av gråskimmeln, men jag kommer inte köpa den då jag hellre vill ha en gråskimmel med vit man (en Snowstone).
Såå jag har bestämt mig för att köpa den svarta istället :).
Lite info om honom:
Namn: Wintershadow (kommer troligtvis bli det)
Kön: Hingst
Född/ålder: 19 maj 2009 - Blir 4 år
Ras: Oldenburgare
Klass: Storhäst
Stuteri: Novum Stuteri
Tävlar: Inrids just nu, ska bli fälttävlanshäst (dvs. hoppning, dressyr och terräng)

Bild från Lucy Westlake (starstablecountry.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***