Summering av bloggpausen :3

Nu är jag hemma och dags för en liten "summering" över vad som hänt medan jag har haft bloggpaus ;3
 
Dakota Southbridge:
Jo, hemligheten jag tänkte berätta om var Dakota Southbridge.
Det är ett konto som jag skapade och är nu SR på :3
Dakota kommer jag satsa på, så jag är ofta inne på henne om jag inte är inne på Rose ;)
Hästen heter Braveheart (Braven) och honom kommer ni få höra mycket om c;
 
Silver Roses:
Jag och Danielle bestämde oss för att skapa klubben Silver Roses :)
Jag (Dakota Southbridge) står som klubbägare och Danielle som klubbledare, men klubben är lika mycket hennes som min :3
Vi har fått in några medlemmar (mest vänner) och klubben är under uppbyggnad just nu ;)
EDIT: Holly och Evelyn har gått ur!
 
Skydream:
Den 1a maj bestämde jag mig för att sälja Skydream..
Vi klickade inte riktigt så som jag hade velat, så jag bestämde mig för att låta henne flytta till någon annan.
Förhoppningsvis korsas våra stigar igen i framtiden! <3
 
Summerblood:
Summer är nu uppe i level 10 (tack vare att min kompis skötte om mina pållar medan jag var borta ;3) ^^
Han tävlas förfullt och blir förhoppningsvis klar innan nästa söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***